Elfogadta az Ecommerce Hungary tagsága az új alapszabályt, ennek értelmében átalakul az e-kereskedelmi szövetség – közölte a szervezet kedden az MTI-vel.

A tájékoztatásban jelezték: három kereskedelmi tagozat alakul, vállalati méret szerint. A megváltozott struktúrában az elnök döntési súlya csökken, míg a tagozatok saját vezetőt választhatnak. Az e-kereskedő tagok bármikor dönthetnek új tagozat létrehozásáról.
A közlemény szerint az egyesület 15 éves fennállása óta robbanásszerűen átalakult az elektronikus kereskedelem, ez vezetett a szövetség szervezeti struktúrájának átalakulásához.
Az Ecommerce Hungary szakmai tevékenysége elsősorban a hazai e-kereskedelmi piac fejlődését, jogszerű működését és a működési feltételek javulását szolgálja. Stratégiai célként a teljes szektor megkerülhetetlen érdekképviseleti szövetségévé válást tűzték ki a közlemény szerint.