213 hiperlokális sajtótermék, 97 tv csatorna, 136 helyi hírekkel
foglalkozó weboldal, valamint 52 tematikus magazin – megújult a
Village Media weboldala.

A Village Media hirdetők és médiaügynökségek számára elsősorban hiperlokális
médiafelületek integrált hirdetési megoldásaival vált ismertté, de az elmúlt években
jelentősen kibővült tematikus portfólióval, egyedi hirdetői igények testreszabott
kiszolgálásával meghatározó szereplővé vált a médiafelületeket elsősorban mennyiségi
paraméterek mentén értékesítő saleshouse vállalkozások piacán.

A megújult weboldal mutatja a Village portfólió országos lefedettséget nyújtó hiperlokális
tartalomszolgáltatóit, amelyek az elérhető célcsoportot lakhelyük szerint határozzák meg. A
hirdető a helyi sajtó, televízió, rádió és online platformok hirdetési felületeinek
felhasználásával, lokális kampányüzeneteivel elérheti a célzott lakosságot, de ezen felületek együttes használatával a Village Media országos lefedettséget biztosít számukra.
Kutatási adatok alátámasztják, hogy a lakosság kiemelten érdeklődő a helyi hírek iránt,
melyet jelenleg leginkább a helyi regionális televíziók, helyi rádiócsatornák, sajtótermékek és a kifejezetten lokális közéleti hírekkel foglalkozó weboldalak felületei közvetítenek. A
hiperlokális médiumok a magyar lakosság több mint felét érik el. A 18 év feletti korosztály
esetében a megkérdezettek 62,6%-a fogyasztja rendszeresen ezeket a lokális
médiatermékeket. (Kantar-TGI 2020.I-IV. negyedév).

A helyi média preferálását a természetes lokálpatriotizmuson felül a helyi vonatkozású
események iránti érdeklődésük is kiválthatja. Emellett fontos szempont, hogy kifejezetten az életüket befolyásoló friss, naprakész, pontos, megbízható információkat tudják elérni ezeken a felületeken.
A postaládákba ingyenesen terjesztett lapok olvasottságára vonatkozó kérdéskörben a 18-
75 éves korcsoport válaszadói 58,5%-a rendszeresen átnézi ezeket a sajtótermékeket.
(Kantar-TGI 2020.I-IV. negyedév).
A lokális hírek a pandémia alatt a tájékoztatás fontossága okán még nagyobb jelentőséggel
bírtak, és nem utolsósorban még a lezárások idején is biztonságosan jutottak el
olvasótáborukhoz. Emellett a legtöbb kiadó digitálisan is elérhetővé tette ezeket a
sajtótermékeket.

A helyi TV csatornák jelentős műszaki fejlesztésekkel felzárkóznak a legmodernebb digitális
technológiával rendelkező országos csatornákhoz, saját weboldalukon és közösségi médiában is stabil olvasókört toboroztak, tartalmaikat ezen felületeiken is naprakészen közzéteszik. A műsorok, riportok többsége elérhető a YouTube-on, a Facebookon és az Instagramon és ezzel további célközönséget is elérnek a régióban és a régió iránt érdeklődők körében. A kampányüzenetek hatékony közvetítése ezen esetekben a csatornák műsor-struktúrájában elhelyezett hirdetések és az alternatív digitális platformok nyújtotta reklámmegjelenési lehetőségek szinergiájában rejlik.

A Village Media tematikus portfóliójának elemei is részletes információkkal jelennek meg a
weboldalon. A portfólió ezen elemei a becsült elérési adatok mellett az olvasók érdeklődési
köre által határozza meg pontosan az elérhető célcsoportokat. Üzleti, közéleti,
ismeretterjesztő, szakágazati, életmód kiadványok és weboldalak felületei alkotják a Village
Media egyre színesebb és jelentős eléréseket biztosító egyedi hirdetési csomagajánlatait,
amelyekben a display típusú megjelenések mellett a hirdetői igények teljeskörű
kiszolgálásának érdekében a tartalmi típusú megjelenésekre is nagy hangsúlyt fektetnek.

www.villagemedia.hu